Aprofitant que per Nadal vaig tornar a casa, em van encarregar que preparés un plat pel dinar de reis. Tenía curiositat per tastar el filet wellington així que, tot i no haver-lo fet mai, vaig decidir arriscar-me. Ens havien explicat als alumnes del basque culinary com fer-lo però no ho havíem provat. La veritat que no va quedar gens malament i és molt fàcil de fer, us animo a que ho proveu!
Els ingredients que necessiteu són:
- 2 filets de porc o llamineres
- 2 safates de xampinyons (dels que ja venen laminats)
- un tros de foie-gras
- una ceba
- 2 pastes de full
- un ou batut
Com ja he dit el plat no té gaire secret. Primer de tot salpebreu el filet i marqueu-lo fins que quedi daurat.
Reserveu-lo. A continuació exteneu les pastes de full i unteu-hi una capa de foie gras.
Saltegeu els xampinyons i la ceba i exteneu-los sobre la massa. Finalment afegiu-hi el filet a sobre, embolique-lo y pinteu-lo una mica amb ou batut.
Poseu-ho al forn que prèviament haureu pre-escalfat a 200ºC i deixeu-lo durant 18 minuts. El filet ha de quedar rosat per dins tot i que dependrà dels gustos de cadascú.
Aprovechando que por Navidades volví a Barcelona, me encargaron un plato para hacer en la comida de reyes. Tenía curiosidad para probar el filete wellington así que, aunque nunca lo había hecho, decidí arriesgarme. Nos habían explicado a los alumnos del basque culinary cómo hacerlo pero no lo habíamos probado. La verdad que no quedó nada mal y además es muy fácil de hacer, os animo a hacerlo!
Los ingredientes que necesitáis son:
- 2 filetes de cerdo
- 2 bandejas de champiñones (ya laminados)
- un trozo de foie-gras
- una cebolla
- 2 hojaldres
- un huevo batido
Como ya he dicho el plato no tiene mucho secreto. Primero de todo salpimentad el filete i sellad-lo hasta que quede dorado.
Reservad-lo. A continuación extended los hojaldres y untad-los con una capa de foie-gras. Saltead los champiñones junto con la cebolla y repartidlos sobre la masa. Finalmente añadid el filete encima,envolvedlo y pintadlo un poco con huevo batido
Ponedlo al horno, que previamente habréis precalentado a 200ºC, y dejadlo durante unos 18 minutos. El filete tiene que quedar rosado por dentro aunque dependerá de los gustos de cada uno.
Como habéis visto es muy sencillo y da muy buenos resultados!
3 comentarios:
Jo que m'ho vaig menjar testimonio que era deliciós, per llepar-se els dits. .
¡¡Me encanta vuestro blog!!
Yo lo he comido un par de veces y la verdad es que está muy bueno y ademas no es complicado de hacer.
Muchas gracias! Nos alegra mucho saber que intentáis hacer las recetas en casa!
Publicar un comentario